Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 31. august 2011

Siste sommerkjole


En deilig siste sommerdag i dag. Da passer vel å vise frem en av kjolene fra i sommer? Denne er en kombinasjon av lin og viscose fra Stoff og Stil. Mønsteret er et litt endret Onion 2035 m knyting i ryggen. Men tights og liten jakke kan den vel brukes utover høsten også tenker jeg.

Stoff: Lin og viscose fra Stoff og Stil, blonde fra Sydilla
Mønster: Litt endret Onion 2035

2 kommentarer:

Prinsesse Vilikke sa...

Nydelig kjole! Likte veldig godt utringingen

Gulltann og Pus sa...

Kjempeflott kjole!