Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 3. september 2011

Loppis er poppis


Så var det klart for høsten store dugnadsinnsats. Som korpsmor er det jo bare å brette opp ermene og stå på. Men når helgen først skal tilbringes jobbende på loppemarked er det jo flott å være plassert på klær og tekstiler :) Det er spennende å se hva som folk har gitt bort.

I år er det U T R O L I G mange lopper, så jeg har nesten ikke fått sett på noe. Bare pakke opp, henge ut, pakke opp, henge ut... Men noen småsaker har jeg da funnet; Tom og Jerry-gardiner, heklede kleshengere, noen 70- tallsduker og heklede brikker.

Nok en dag i morgen, men masse nye lopper. Så om noen vil på skattejakt er det mye fint å finne på Lesterud skole i Bærum.

5 kommentarer:

house of hopen sa...

Heia alle korpsforeldre sier jeg!

Dere står på som tusan for å drifte det lokale skolekopset, det er litt av en bragd ALT det dere gjør.
Jeg elsker jo loppemarkeder og dere hadde utrolig mye fint på Lesterud. Dere arrangerer alltid flotte loppiser hvor små og store koser seg.
Jeg er utrolig glad for de tingene jeg fikk kjøpt i dag, tenk å bli så glad for så lite....

Lykke til med morgendagen, håper like mange finner veien til dere slik at dere får masse penger i kassa!!!

Stor klem fra Solveig:)

house of hopen sa...

Heia alle korpsforeldre sier jeg!

Dere står på som tusan for å drifte det lokale skolekopset, det er litt av en bragd ALT det dere gjør.
Jeg elsker jo loppemarkeder og dere hadde utrolig mye fint på Lesterud. Dere arrangerer alltid flotte loppiser hvor små og store koser seg.
Jeg er utrolig glad for de tingene jeg fikk kjøpt i dag, tenk å bli så glad for så lite....

Lykke til med morgendagen, håper like mange finner veien til dere slik at dere får masse penger i kassa!!!

Stor klem fra Solveig:)

I en Sving sa...

Har vært på loppis to helger på rad og hyllene begynner å fylle seg med stoff. Det er deilig. Både for lommebok, miljø og for de som får flotte klær :)

Ha en flott søndag!

Kristoffa sa...

JAAA!! Loppis er poppis!!! Det er alltid like spennende å se hva man kommer over :)) Moro når man finner noen skatter :)

Ha en fin søndag!

I en Sving sa...

Et lite tips:)
Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!