Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 19. september 2011

Something for the kids




Ja, det trengs! Men lillebror er så kresen. Det er kun G R Ø N N T som gjelder. Også må det være lommer selvfølgelig. Ikke er det lett å få han til å posere heller, men hvis det er lov å tulle er det litt greiere.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil, Skyvelour fra JNY-design, ribb fra Sydilla (Hilco)
Mønster: Genser fra Meedom, bukse, genser og lue er eget.

4 kommentarer:

Sølvi sa...

Kjempefint sett! Neinde skal ikke gamle være før de vet hva de vil gå med, gutten min på 2,5 år er allerede en bestemt liten kar når det kommer til klær:-)

lykke liten sa...

hehe syns han gjorde en god jobb som modell :)
kjempe fint sett du har laget!!!

Tone sa...

For et flott sett! Elsker brunt og grønt sammen! Synes sønnen din var flink jeg=)

Kristin sa...

Herlige farger på et flott sett. Gøy når barna får sine favorittfarger og vil være med å bestemme :-)