Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 22. september 2011

Virre, virre vapp


En knapp, eller to faktisk. Jeg har mange knapper liggende. De venter selvfølgelig på det rette plagget å festes på.

En tålmodig liten kunde har ventet på denne kjolen noen uker. Fargeønskene var turkis med røde kontaster og blomsterapplikasjon på skjøret.( Det var her Etsy-knappene passet perfekt!) Hun er omtrent på størrelse med min jente. Og jeg spurte pent om hun kunne stille som modell. Så da ble det noen fine høstbilder på ettermiddagen.

Stoff: Velour og interlock fra Hilco, bomullsstoff fra diverse steder. Håndlagde knapper fra Etsy
Mønster: Eget


Pris: 500 kr

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, for ein herleg kjole :) Skikkelig frisk og fin!

knuffel sa...

Nydelig kjole! Og en herlig modell : )