Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 13. september 2011

Smiling in the rain


Vi stemmer for gult! Valgdagen bød på diverse værtyper. Den startet med sol og muligheten for å bruke den nye toppen. Jeg ble stort sett fornøyd med passformen, men neste gang vil jeg lage utringningen litt mindre dyp.

Så kom regnet. På ettermiddagen var det tid for å benytte seg av borgergleden. Det var samtidig som storesøster skulle på fotballtrening, så vi gikk sammen. Måtte bare ta med kamera for å forevige den fornøyde jenta og hennes glade paraply.

1 kommentar:

knuffel sa...

Fin topp! Og herlig jente med paraply :D