Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 29. september 2011

Høstkjole i spreke farger





til undertegnede. Etter å ha tilbrakt herlige høstdager denne uka ute med elever måtte det avreageres litt. Misforstå meg rett! Jeg er glad i å være ute, og klager ikke. Men så liker jeg å pynte meg litt også. Så da blir det ny kjole på jobb  i morgen. Alle maskinene mine har jobbet i harmoni på denne kjolen. Må bare linke til Jubels geniale tips om å få kantbåndapparatet til å brette tre i stedet for fire ganger.

For min del er det høstferie neste uke. Da går ferden mot Sørlandet, hyttetur og dyreparkbesøk. Ha en fin helg og uke dere!

2 kommentarer:

Gro sa...

Det er deilig å få noen nye klær. Fortsatt god høst!

::Moia sa...

Herlig med polkadots, min favoritt, kjempesprek kjole:)