Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 7. oktober 2011

Get away

Det er fredag, fri, solen skinner og snart sitter vi på flyet til Paris. En liten feiring av 10 år som mann og kone.
Gleder oss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Hanne!
Håper Paris var helt fantstisk.
Så hyggelig å få hilsen fra deg :) Og så flink du er til å sy!

Ja...som du ser så har jeg blitt gårdskjerring...he he. Ikke mye dyr å skryte av, bortsett fra Tiger da. Akkurat nå holder vi på å pusse opp låven til kontor og minilager, veldig gøy!!

Nå skal jeg følge med her på bloggen, veldig hyggelig å møte gamle kjente ;)
Klem fra Jeanette