Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 11. oktober 2011

Oppbevaring


av ting og tang. Disse firkantmappene er greie nybegynnerprosjekt og en fin måte å få brukt opp rester på. Denne bruker jeg til oppbevaring av glidelåser. Om du er medlem av www.sykroken.net er den en fin forklaring på hvordan du gjør det her.

4 kommentarer:

knuffel sa...

Søt!

Äppel Päppel sa...

Jättefin! Smart sätt att använda sina tygrester!

TinaF sa...

Veldig fin!
Elsker å sy disse! Går ikke så altfor mye stoff, og uttrykkene blir forskjellige alt ettersom hvilke stoffer man bruker :)
- også så praktiske!

::Moia sa...

Kjekk sak, elsker oppbevarings dingser, kanskje jeg burde prøve meg på en selv:)