Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 30. oktober 2011

Tre luer i en fei

Dette kule monstertruck-stoffet har ligget i hylla lenge. Nå fikk det bli til tre bursdagspresanger. Lillebror skal i tre bursdager neste uke, og nå var gavelageret tomt. Vi får håpe at gavene blir godt mottatt.
Forsatt fin søndag, dere!

2 kommentarer:

Trine sa...

Knallfine bursdagsgaver:)

TinaF sa...

Supre gaver!