Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 6. november 2011

Pay me

Er dagens budskap! Jeg var lei av papirer og regninger som lå på bordet på kontoret og fikk en fifi idé. Jeg svartmalte en avkappsbit med plank fra den lokale Maxboen. Monterte en bøyle (ja, hva heter det egentlig?) fra en gammel oppslagstavle, kjøpte noen bokstaver fra Søstrene Grene og malte dem, og vips hadde vi en mini-regnings-diverse- oppsalgstavle. Så nå er det ryddig og strøkent på bordet :)

Ha en fin uke!

3 kommentarer:

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Lurt! Jeg er ikke flink til å legge ting rett inn i nettbanken, så det resulterer i litt for mange påminninger og purringer - dessverre. PS Hva gjør du med regningene som kommer på epost?

house of hopen sa...

Wow, så smart Hanne!
Orning og reda liker vi...
Bøylen er vel fra en gammel ringperm?
Uansett, så var denne helt genial...

Klem fra Solveig:)

Gro sa...

Smart!,