Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 18. november 2011

Julekjole som ikke er altfor julete

En dame som har kjøpt kjole av meg før ville fylle på i garderoben sin, og har bestilt hele tre kjoler. To er allerede ferdig. Denne er først ute. Hun ville ha en julekjole som kunne brukes uten om jul også. Kjolestoffet er nydelig burgunderrød Hilcovelour. Fordi jeg ikke fant et kantestoff som passet så godt som jeg ville i halsen, lagde jeg en belegning. Jeg var redd det skulle bli litt tykt., men jeg synes det fungerte godt. Detaljene er i grå speilfløyel og sommerfuglapplikasjon. Klar for advent og jul!

Stoff: Hilcovelour
Mønster: Eget
Pris: 1200 kr



1 kommentar:

kaoz sa...

Flott kjole som absolutt kan brukes utenom jul!