Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 20. november 2011

Soverom- nesten ferdig



Da er rommet som fikk oppussingssnøballen til å rulle snart ferdig. Med det snedige vidvinkel-objektivet ser det nesten romslig ut, men sannheten er at rommet er bare drøye 6 km2. Men den ene veggen er nesten 280 cm høy, så dermed utnyttet vi plass til skap der. Her oppbevares sengetøy og laken. Leselys, stilig taklampe og gardin har vi også fått. Jeg har blitt flinkere til å re senga, og da er det jo fint med noen litt feminine puter for å bryte det litt sterile preget. De er selvsagt selvsydd. Hjertetreet har også fått midlertidig plass i stua, da det gikk hardt for seg med vår lekne kattunge. Det er mye deiligere å krype inn i sovehulen etter at den har blitt "freshified".
Ha en fin uke alle sammen!



1 kommentar:

Gro sa...

Så fint!

Om du har dårlig samvittighet for ikke å re opp skal du vite at sengetøyet trenger å luftes, og ikke dekkes til! Du svetter i løpet av natta og sengetøyet trenger lufting og tørking. Brett dyna litt til siden, slik at lakenet også får litt luft. Så nå kan vi ha god samvittighet, og re opp kun når soverommet kal vises fram. :-). Hvor ofte bør man skifte på senga, egentlig?