Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 27. november 2011

Årets gavekalender


Veldig fornøyd med at jeg å år har vært V E L D I G tidlig ute med gavekalenderen. Siden det er mye på tapetet på slutten av november gjorde jeg meg ferdig allerede på tirsdag. Inspirasjonen fikk jeg i juleKK (eller var det Kamille?). Det jeg har gjort er i alle fall å spare på hermetikk og bedt de på jobben gjøre det samme ;)
Så har jeg skrevet ut nr i forskjellige størrelser  og tjukkelser og limt dem utenpå. På toppen; silkepapir og gavepapir festet med hyssing. Dekorativ og annerledes kalender synes jeg.

5 kommentarer:

Vibeke's trekløver sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke's trekløver sa...

Så flott julekalender. Det var et godt tips til neste år.
Klem fra Vibeke

house of hopen sa...

Hurra for deg Hanne! Den der var både kreativ, dekorativ og preget av gjenbruk! Me like. I tillegg er du altså tidlig ute... Dyktig gjort!

Riktig god 1. Søndag i advent, tipper vi sees på Verket før jul! Fru Jansen og Tina ønsker å komme en tur, hadde vært så kos om du også kunne bli med... Er det i det hele tatt mulig mon tro?

Stor klem fra Solveig

I en Sving sa...

Så stilig julekalender :)

Jeg har et blogglotteri på gang hos meg. Smett innom da vel, så kanskje julenissen kommer til akkurat deg?

Libe sa...

Vilken kul idé att använda burkar till julkalender :) jag tror jag lånar den idén till nästa år ;)