Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 1. desember 2011

Tapetjakt


I løpet av høstens loppemarkeder har jeg dratt med meg noen av disse settekassene. Disse to har fått litt oppussing. Maling og tapetbakgrunn. Noen av tapetrestene har jeg fått som prøvebiter, men de fineste har jeg kjøpt på Retrovilla. Om du er i København (som jeg nettopp har vært) ligger butikken i en sidegate (badsturstræde) omtrent midt på Strøget. Verdt et besøk!!!

Så nå blir det settehyller på både storesøsters og lillebror rom.

Ingen kommentarer: