Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 13. november 2011

Farsdag

Da var det farsdag, og i motsetning til i fjor husket jeg det på riktig søndag. Dagen startet med deilig, lang frokost og selvfølgelig en liten overraskelse til far i huset. Lillebror, som ikke er særlig interessert i stillesittende hobbyaktiviteter, ble spurt om å være med på å lage kort. "Nei, takk!" svarte han. Etterfulgt av: "Men, jeg ER veldig stolt av han". Smarting ;-)

Dette blir en skikkelig slapp av- søndag. Men i kveld skal vi på konsert; Lommedalen skolekorps fyller 75 år i år, og feirer med konsert i kulturhuset i Sandvika. Det gleder både vår kandidat i juniorkorpset og vi oss til.
Ha en fin farsdagssøndag!

Ingen kommentarer: