Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 17. november 2011

Startskuddet har gått...


Juleforberedelsene er i gang. I går produserte jeg og ungene de første konglenissene og julekulene. Oppskriften på disse juletrærne er fra Eplas Jul. Superenkle og dekorative er de; Lag mønster, tegn over på tre tykke ark/kartong. Klipp ut, og legg de tre trærne oppå hverandre. Sy i midten fra bunn til topp og brett ut. Voila Ha en fin føradventstid!

Ingen kommentarer: