Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 24. august 2011

Big Star


En sprek venninne av storesøster kom syklende med bursdagsinvitasjoner for noen dager siden. Da jeg spurte om hva favorittfargene hennes var for tiden, var lilla og sort svaret jeg fikk. Så da lagde jeg denne tunikaen i lilla frotté og interlock med stjerner.

Applikasjonene er på hvit interlock skrevet for hånd med tekstilfarge.

Storesøster ble litt motvillig med på å være modell, men begynner å kjede seg litt i yrket. Mamma vil jo bare ta kjedelige bilder!

Mønster: Welinder 4-10 år
Stoff: Sommerfrotté fra Sydilla og interlock fra Stof2000

3 kommentarer:

knuffel sa...

He he, ja de har det tøft disse modellene! Min modell på 2 år sukket dramatisk når jeg tredde samme tunika over halsen på henne for tredje gang i går og sa "Mamma, den passa bra!" ;)
Herlig kjole til en heldig bursdagsjente :D

Unknown sa...

Denne modellen er så fin og kan varieres i mange tøffe varianter. Ble en ordentlig rock star det her :-)

Pia sa...

Ha ha, herlig modell!