Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 8. august 2011

B for bursdag



Denne gangen min egen :) Meg selv fyller hele 37 år i dag. Jeg feiret med selv sammen med 17 venninner på lørdag og med familie i dag. Å lage tapasmat til denne gjengen har gjort at det ikke har blitt så mye sytid forrige uke, men jeg kommer sterkere igjen nå. Men det har vært moro å lage mat, og moro å feire :)

Denne kjolen lagde jeg for litt over en uke siden. Da følte jeg for å lage noe fargerikt og spenstig. Måten å kombinere stoffer på er inspirert av Naima's design Bak på fløyelsbåndet er er litt av et Martin Luther King sitat: "I've decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear."

Mønster: Barnetøj du kan sy selv
Stoffer: Lett blanding fra her og der

Pris: 350 kr + porto

Ha en fin august dere!

4 kommentarer:

Pia sa...

Gratulerer med dagen!

kaoz sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Høres ut som du har feiret og kost deg :) Kjolen ble nydelig, utrolig fint sitat <3

fru-jansen sa...

GRATULERER med vel overstått!

Flott kjole med flott sitat som jeg skal ta med meg videre.

I en Sving sa...

For en super kjole og gratulerer med vel overstått :)