Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 29. august 2011

Pus i hus



Som jeg skrev tidligere i sommer fikk katten til mamma og pappa fire nydelige kattunger. Og i helgen var tiden inne for å ta med vår katt unge hjem. Gjett om ungene gledet seg? Alle fire skal få bo hos kjente; en blir hos moren, en skal bo hos en venninne i Asker, en skal bo i Oslo og en skal altså bo hos oss.

De tre som skulle flytte fikk en biltur i samme bur, og trivdes tydeligvis med det. De sov mesteparten av veien alle tre. Vår lille katt, som ungene har døpt Nysgjerrig Per, har funnet seg fort til rette. Den leker, utforsker og kommer bort for å ligge på fanget. I skrivende stund har den sovet i lillebrors seng. Han sovnet med et smil om munnen.

3 kommentarer:

rett og vrang sa...

Herlig!Datter med fam. fikk katt i vinter-vi har hund nå.Hun er 5 år og HATER katter!Jeg har alltid vært katteelsker,men,får glede meg over de som har dem.Ellers må jeg jo skryte HEMNINGSLØST over dine vakre kjoler!Ha en flott uke!(måtte bare legge meg inn som følger...)Hilsen Synnøve

fru-jansen sa...

Nnnnnnnnnnnnommen!
Så herlig med kattunge. Gratulerer og kos dere masse!

Trine sa...

Nåhh så gossin da! Nyter livet på kattevis! Tenk å kunne slappe av slik som kattene kan! Jeg har også en katt, å det er ei ordentlig kosejente! Jeg elsker katter!....bare de ikke biter seg fast og klorer så snart en rører de! Hihi! :) Gratulerer! Nyt det! Visste du forresten at det er bra for blodtrykket å sitte med en pus på fange og kose seg? :)