Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 17. august 2011

You are my sunshine


Vel, ikke hele tiden. Men stort sett, da. Og hvilke farger passer vel bedre til en solskinnsjente? Denne nydelige prikkete trikåen er kjøpt hos Tygpyssling, og lar oss beholde sommeren litt lenger. Den kule "tatoveringen" på armen er figuren Pororo. Den er veldig populær i Korea, og noen arbeidskolleager av mannen er så søte å ha med litt når de er i Norge.

Ellers har jeg begynt å jobbe igjen etter laaang sommerferie. Full stilling for første gang på lenge, men det skal bli fint. Gleder meg til å se elevene mine igjen!

Stoff: Trikå fra Tygpyssling
Mønster: Eget

4 kommentarer:

knuffel sa...

Herlig kjole i nydelig stoff!

Pia sa...

Nydelig kjole med kule farger!

Tone sa...

Kjempeherlig kjole i nydelig stoff=)

Libe sa...

Vilka solskensfärger :) och glad jänta.