Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 22. august 2011

Early one morning...



Jeg sover alltid så lett siste dag før jeg begynner på jobb. Dvs dagen før elevene starter. Alt som skal tenkes på, alle forventninger gjør at kroppen ikke når helt hvilemodus. Snart skal jeg møte elevene mine igjen. Og snart skal mange seksåringer få møte kontaktlæreren sin og klassekamerater for første gang.

Mange sier at de klart husker sin første skoledag. Jeg, som synes jeg husker mange episoder fra barndommen ganske godt, har ingen klare minner fra den dagen. Har du?

Uansett så tenkte jeg at jeg kunne lage et innlegg om pengepungblomsten min. Slike er så geniale å ha i veska til alskens en dame måtte finne på å ha med seg. Noen av disse er allerede gitt bort, noen har jeg tatt i bruk selv og noen venter på sin nye eier.

Denne tutorialen fra Youtube viser omtrent hvilken fremgangsmetode jeg brukte.

God mandag lærer, elev, førsteklassing eller ei!

1 kommentar:

Luna design...... sa...

god mandag, og kos deg på jobb ;-)
kjempe søte punger og genial måte å bruke små rester på