Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 20. august 2011

Hva jeg kaller et godt kjøp :)


Jeg hadde mange ting på "to do"- lista mi i dag. Ingen av punktene hadde med stoffkjøp å gjøre. Men da det var 20 kr pr. meter på masse fine stoffer på Panduro i Sandvika, hadde det vært galskap å gå forbi. Over 10 meter med diverse lekkerbiskener til den nette sum av 230 kr. Fornøyd!!! God helg til dere alle, med røverkjøp eller ei.

5 kommentarer:

cille sa...

Ååå fy søren altså, der skulle jeg ha vært! Heldiggris som har gjort et så bra varp! Kos deg med stoffene!

Klem Cille

Tone sa...

WOW!! Det var et skikkelig røverkjøp! Mange flotte stoffer du fikk tak i der ja! God helg=)

Gulltann og Pus sa...

Det var røverkjøpet sitt, det! Nydelige stoffer. God søndag :-)

knuffel sa...

Det må jeg si var et røverkjøp ja! Spent på hva du tryller frem av disse fine stoffene :D Ha en fin søndag!

TinaF sa...

Næh! Ærre mulig?!
Heldiggris!!!