Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 3. juli 2011

Vi skal få katt :)



Mine foreldre bor landlig til, og opplever av og til at at det dukker opp katter rundt husene på gården. En del av dem har nok blitt kjørt på landet og sluppet ut, fordi eierne er lei dem.

I vinter kom det nok en slik katt, bare kattungen egentlig. Men naturen går sin gang, og i når har magen til katten blitt tjukkere og tjukkere. Og får en uke siden ble fire nydelige nøster født.

Etter nøye overveielse (og overtalelse av mannen) har vi bestemt oss for at en av dem skal få flytte til oss. Ungene er selvfølgelig i ekstase og er ikke helt enige om hvem som er søtest.

Mamma og pappa skal beholde en selv, så om du er interessert i et søtt, lite nøste selv, så ta kontakt.

1 kommentar:

Trine sa...

Næh så søte da! Det er koselig med katt! Jeg elsker katter! Å det synes også på det jeg syr.... det dukker opp applikerte katter både her og der! Hihi! :)
Fin søndag ønskes deg og dine! :)