Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 22. juli 2011

Lime i det grønne




Tilbake etter deilige dager i Italia! Noe av det siste jeg gjorde før jeg dro var å levere denne kjolen. Smashing kombinasjon av lime velour og jerseyermer. Hun som skal gå i denne er i Hellas nå, så der er det nok for varmt, men slik sommerværet er er i Norge blir den nok passe når hun kommer hjem.

Mønster: eget
Stoff: velour fra Stoff og Stil og jersey fra Tygpyssling

1 kommentar:

Unknown sa...

Fin kjole og lekker farge!! :-)