Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 27. juli 2011

Hjertetre



Jeg har som alle andre i Norge vært preget av det som hente fredag 22. juli. Kreativiteten har ikke blomstret, men har jeg etter hvert begynt på noe. Det er ikke ferdig ennå, men jeg tenkte jeg kunne vise frem dette "hjertetreet" jeg lagde på begynnelsen av sommeren. Noen hjerter er vrangsydde, noen rett mot rett og noen sirkler ble det også. Jeg holdt fargeskalaen i rosa og grønt, og pyntet med enkle knapper og bånd. Selve treet tror jeg heter hasselrot/trollrot og ble kjøpt hos den lokale blomsterhandleren på Bærums Verk. Oppe i vasen er det kongler jeg plukket på ferie i Danmark, fine steiner ungene har spart på og seljefløytene de lagde med farfar. Enkelt og dekorativt :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kreativt! :-)

Anonym sa...

I Danmark kalles de grenene troldegrene, de er utrolig dekorative - hvis du skulle komme til Danmark en gang, så besøk et plantesenter - troldegrenene er ufattelig mye billigere der!!

De er super koselige å pynte; jul, påske, vinter, sommer, - og din ble jo veldig fin med hjerter....
Jeg har min hengende i taket med fiskesener og små kroker...blir veldig fint!!