Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 1. juli 2011

Mønsterprøving




Jammen meg fikk jeg ikke rasket med med et nytt mønster i innspurten før kassa på Stoff og Stil på tirsdag. Nr 23059 var et fint mønster synes jeg. Vertikale innsnitt passer min svaie rygg, og den var ikke for kort i bærestykket foran, slik jeg stadig opplever at "kjøpeklær" er. Det eneste var at leggene foran var litt smale, men det justerer jeg eventuelt neste gang. Alt i alt veldig fornøyd :)

Mønster: Stoff og Stil 23059
Stoff: Jersey og strechchenille fra Stoff og Stil

4 kommentarer:

Små og store gleder sa...

Så søt kjole og så fint snitt på kjolen.

lykke liten sa...

kjempe søt kjole :)
søt detalj med stoffet på armene og nede på skjørtekanten :)

house of hopen sa...

Herlig kjole Hanne!
Vi får vel se den på etterhvert...
Skal si du får svingt deg, tenker det blir noen timer ved symaskinene de kommende dagene....

klem fra Solveig

Trine sa...

Åh, for en nydelig kjole! :)