Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 5. juli 2011

Pink duett *solgt*




Moro med bestillinger igjen! Noe av det morsomste jeg vet er slike mamma/datter- matcher. Ikke helt like, men med like elementer. Bestilleren gav meg nesten helt frie tøyler, men med ei lita jente i "rosaalderen" er det jo greit med litt rosa.

Jeg er veldig glad i dette kjolemønsteret, som gir muligheten for masse morsomme stoffkombinasjoner. Kort erm er deilig på sommerlige dager, men en topp og tights er deilig på andre årstider.

Mønster: Eget på damekjole, Welinder på jentekjole
Stoff: Velour og blomstrete bomull fra Sydilla, lillemartine fra Stoff og Stil

Pris: 1200 kr for dame, 450 kr for jente

Ingen kommentarer: