Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 10. juli 2011

My Italian laundry


Da har kantebåndsapparatet og oppleggsfoten til Coverproen fått kjørt seg, og ikke mindre enn 10 trøyer er ferdige og klare til å få plass i kofferten. Destinasjon: Italia.


Assosiasjonene gikk til den legandariske scenen fra Lady and the Tramp og all klesvasken som henger til tørk mellom husene.

(bildet er hentet fra http://www.radurazvan.com/)

En trøye ble det til mor også. Så da er det bare å se fram til deilig, varmt klima og FERIE :)

Stoff: Stof2000, CeTho-design, Texart og Stoff og Stil
Mønster: trøye 9-10 år fra Ottobre 6/2009 ( forlenget nattkjole), trøye 5-6 år og dame er eget mønster.

1 kommentar:

Gulltann og Pus sa...

Flott blogg du har, jeg linker deg i min blogg, jeg. Og riktig god tur til vakre, vakre Italia :-) God sommer fra Gulltann og Pus