Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 20. mai 2010

Knytekjolen "friends"






Enda er knytekjole i musikksjangeren. Foran står det "For good times and bad times" Bildet ble visst litt uklart. Stoffet er isoli.

6 kommentarer:

Liten og stilig sa...

Veldig fin kjole med kul påskrift. Kjolene dine ser veldig behagelige ut.

Unknown sa...

Flott kjole! Har du broderimaskin som du lager de flotte bokstavene med?

Hannelt sa...

Takk og takk :) Jeg skriver med tekstilfarge for hånd.

Nina sa...

Hei ;). Så fin syblogg du har - og en veldig fin utgave av Onion 2009-modellen her i innlegget nedenfor. Jeg har også sydd en slik nettopp.

Mannen min lurte imidlertid på om den skulle være slik i ryggen, da jeg prøvde den på. Så jo at den kanskje var litt i overkant posete der. Jeg må gjøre noen endringer før neste utgave. Har du tenkt det samme som meg angående rygg? Har du gjort endringer på din Onion-variant i ryggpartiet? Nina-nysgjerrig ;). Dersom du leser litt nedover i bloggen min, kan du se min gule sommerbombe.

Beata sa...

Snygg!

Unknown sa...

hei Hanne! Det er så stille på bloggen din for tiden..... Håper alt er bra!