Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 9. mai 2010

Ulljersey til tante



Jeg har ei tante som sitter mye i rullestol. I slutten av mai skal hun i konfirmasjon, men budnaden begynner å bli upraktisk og ubehagelig å ha på. Derfor ønsker hun seg en varm, god og behagelig kjole som hun kunne bruke budnadskjorta inni. Stoffet er ulljersey fra Skaar tekstil. Mønsteret er sånn ca fra en nattkjole hun liker godt. Satser på at denne blir godkjent.

2 kommentarer:

kaoz sa...

Så fin!!! Den blir lekker med bundaskjorta inni, og jeg er sikker på at tanten din både vil føle seg fin og ha det behagelig=)

Hos Camilla sa...

Så utrolig smart! Tips å ta med seg.
Ha en strålende uke,
Camilla