Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 13. mai 2010

Enda en kjole til meg selv






Denne tar også utgangspunkt i Onion nr 2009, nå med noen små endringer. Jeg synes denne fasongen er så sommerlig og fin. De faste bommulsstoffene er fra Lappemakeriet på Bærums Verk og fra Reprodepot. Velouren er fra Hilco/Sydilla. Jeg tror dette blir en favoritt i sommer.

5 kommentarer:

Liten og stilig sa...

Den var utrolig flott!! Likte veldig godt kombinasjonen av stoff og farger :-)

Unknown sa...

Kjempeflott kjole! Den blir flott nå når det går mot sommeren! Nydelige farger. Jeg har fått tak i samme mønsteret nå - gleder meg til å prøve det ut!

Pia sa...

Denne var virkelig skjønn! Sommerlig og lekker!

Venke sa...

KJolene dine blir bare finere og finere! Snart gleder eg meg på min helt egne hannemadekjole!! JIIIIPPPEYYY!!! :)

Lykke-Li sa...

Nydelig kjole, skjønner det hvis denne blir en sommerfavoritt ja! :o)

Legger deg til på blogglisten min jeg. Håper det er greit?