Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 3. mai 2010

Candy kiss- knytekjole i Hilcovelour




Et fyrverkeri av en kjole! Denne må man jo bare bli glad av å ta på. Den er sydd i fantastisk god Hilcovelour. Ribben er også fra Hilco. Applikasjonsstoffet er fra Henry Miller. Det er vanskelig å få et nøyaktig inntrykk av fargen med blitz på kamera. Den er nok litt dypere i virkeligheten.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig! Du er flink!!

Anonym sa...

Helt nydelig - den var FIN!:-)
Så flink du er:-)
Hvor mye koster den..?
Ha en fin dag,
klem Hege.

::Moia sa...

Mange fine kjoler du har sydd i det siste, herlig å se:)

Ha en fortsatt finfin dag, selvom det snør;)

sibbeth sa...

super kjole!!!