Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 7. mai 2010

"Fort og gæli"- mønsterutprøving





Denne nydelige kjolen har fru-jansen laget.Onions mønster 2009 er ganske likt hennes snitt. For å teste ut riktig størrelse på mønsteret brukte jeg noen rester jeg hadde. Grønn stretch chenille og bomullspoplin fra Stoff og Stil og mørk orange velour fra Stof2000. Dette snittet likte jeg kjempegodt, så det blir nok flere av disse.

5 kommentarer:

Libe sa...

Den är jätte fin :) blev snyggt att använda olika tyger.

Unknown sa...

Heisann
Denne kjolen ble jo kjempefin! Det er så gøy å teste ut nye mønstere når de blir så fine som dette!

Ingvild´s lykke sa...

Fantastisk flotte farger du har satt sammen. Dette mønsteret er supert, har selv sydd noen kjoler av det mønsteret:)

Liten og stilig sa...

Veldig fint mønster!

Shamu sa...

Helt fantastisk herlige farger. Kjolen ble nydelig! Denne blir man glad av!!