Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 12. mai 2010

Velour i grått og rosa




Denne ble ferdig for en stund siden. En kollega av meg falt for den antracitfargede kjolen jeg lagde til meg selv for en stund siden, og ville ha noe med samme gråfarge kombinert med rosa. En nydelig kombinasjon synes jeg.Den grå velouren er fra Hilco/Sydilla den rosa er fra Stoff og Stil.

Ingen kommentarer: