Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 13. juni 2010

Grønn og orange- retroinspirert





Denne kjolen ble bestilt etter at jeg la ut "Fort og gærli" . Den er laget i sammen farger, men i overdelen har jeg byttet ut bomullspoplin med trikå-stoff. Mønsteret er Onion 2009, men med noen forandringer. Den grønne velouren er fra Stoff og Stil, den orange velouren er fra Sydilla (Hilco) og trikå-stoffet i overdelen er fra Tygpyssling.

2 kommentarer:

Pia sa...

Ah, den der likte jeg! Herlige farger!

Unknown sa...

Kjempeflott kjole! Godt at du er tilbake her !!