Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 29. juni 2010

Barselgave




I forrige uke fikk vi en søt liten nabo. Og da må det bli noe hjemmesydd i gave. Det er så moro å sy noe smått til en forandring. Alle plaggene er str 56. Mønster er Ottobre (body, Meedon (bukse), Børnetøj... (lue) og jakkemønsteret er eget. Velouren er fra Hilco (Sydilla). Den mønstrete trikåen er fra Hilco (Tygpyssling. Ribben husker jeg ikke hvor er fra.

Da er det bare å håpe at den lille karen rekker et par ganger innom klærne før han blir for stor.

4 kommentarer:

Hege sa...

For et herlig antrekk, likte godt at du har frisket opp litt på blåfargen med spreke farger!!

Hos Camilla sa...

For en heldig nabo ;-) Jeg har også vært heldig, så du hva Hege sydde til min datter? (La ville de mille)

Eg ... sa...

så nydelig - heldig liten baby

Line sa...

Kjempe fin gave du har sydd. Koselig med en hjemmelaget gave.