Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 23. juni 2010

Skolekorkjole



Denne har jeg heller ikke blogget om. Skolen der storesøster går har alltid en stor korkonsert på våren. Kormedlemmene får beskjed om hvilke farger de skal kle seg i. I fjor var det rødt. I år var det gult eller grønt. Appikasjonen har hun tegnet selv. Lillebror ville også være med på poseringen siden han hadde mammalagde klær.

Stoff: Interlock fra Jnydesign/Cethodesign
Mønster: Etter Welinder 4-10 år

Ingen kommentarer: