Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 23. juni 2010

"Blue flowers" velour- og bomullsmix






Denne kjolen ble jeg bare så fornøyd med. Herlige stoffer fra Sydilla! Mønsteret har utgangspunkt i Onion 2009, men med en del endringer.

4 kommentarer:

Liten og stilig sa...

Kjolen var kjempefin!!! Utrolig flotte farger :-)

StrikkeRikke sa...

Nydelig kjole og nydelige stoff i vakre farger!!

Muviduki sa...

Kjempefin. Søte detaljar på ryggen:)Denne modellen er berre lekker. Kor har du fått tak i sømbysten din forresten?

Hege sa...

Nydelig kjole i nydelig stoff!!