Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 2. februar 2010

Kjole til meg selv



Denne nydelige antracittgrå velouren fra Hilco har ventet i hylla siden jul. Jeg syntes den passet perfekt med den blomstrete jerseyen fra Stoff og Stil. Applikasjonen på brystet tar opp blomstene i jerseyen. Jeg synes det blir ordentlig fint med den skygge-effekten. Resultatet ble jeg så fornøyd med. Det var gøy å lage noe til seg selv igjen.

2 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Den var jo kjempe fiin!
flink du er og skjønner du synes det er morro og lage noe til deg selv og!!
Klæm Linda

Unknown sa...

Heisann - denne var nydelig. Fargen var flott - og det ble mye mer liv i kjolen når du hadde den skygge-effekten i blomsten! En kjempefin kjole!