Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 29. januar 2010

Jeg har fått awards



Den siste uka har jeg fått award fra Äppel Päppel design og Marits hobbyer! Det er så hyggelig å bli satt pris på!
Her er sju fakta om meg selv:
-Jeg synes bæretøy er en fantastisk oppfinnelse.
-Jeg er lærer.
-Jeg liker å stå på snowboard, men er ikke særlig god.
-Jeg arvet min første symaskin for 12 år siden.
-Jeg gir 10% av det jeg syr og selger for til min skoles vennskapsskole i Zambia.
-Jeg elsker is.
-Jeg ser nesten ikke på tv

Disse vil jeg sende awarden videre til:
LilleLeo,
::Moia min Moia,
Anemone.made,
Rødtoppdesign og
fru-jansen

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulere og tusen hjertlig takk! Du fortjente den virkelig for alt det flotte du lager og legger ut! Føler meg ikke i samme liga der - men tusen tusen takk for at du har gitt den videre til meg!! Ha en strålende helg!