Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 24. januar 2010

Mor og datter i brun og creme velour - match *solgt*



Noen kom innom bloggen min og falt for velourkjolen i brun og creme jeg lagde for en ukes tid siden. Denne er lik, men ikke helt lik og så ble det en til datteren også.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil og Tygpysling
Mønster: Mitt vanlige damemønster og modifisert Meedom til barnekjole
Pris: 1000 kr og 400 kr

6 kommentarer:

Kristin sa...

Så flotte kjoler!

Unknown sa...

Kjempefine kjoler du lager! Denne her så fantastisk god ut å gå med!

Marie sa...

Så flink du e! Kjempe fine kjolar!
Viss du har lyst å sjå ein ny blogg så åpna eg ein i går :/ www.giljesyblogg.blogspot.com :)

Linn sa...

Den er helt nyyyyyyydelig! Tusen tusen takk Hanne! Jeg er kjempe fornøyd. kjolen min satt som et skudd!
Blir nok flere etterhvert. Om du orker da :-)

Hannelt sa...

Så bra, Linn! Det er så moro når det sitter som det skal :)

Linn sa...

Ja absolutt! Skal sende deg noen actionbilder etterhvert. Må bare få med hu lille også. Skal helst ikke ha på klær hu skjønner du, så blir mye trass når vi skal skifte :-)
Jeg har fått mersmak helt klart!