Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 12. januar 2010

Velourkjole str XL i brunt og creme *solgt*


Jeg hadde lyst til å teste den deilige cremefargede velouren fra Hilco i kombinasjon med brun velour fra Stoff og Stil, og her er resultatet. Synes den ble fin og delikat. Høy hals i velour funket fint.

Denne er til salgs både her og på min butikk på Epla.no: http://epla.no/shops/hannemade/

Stoff: Velour fra Stoff og Stil og Tygpysling
Str: XL ( bringemål:95 cm kjolelengde:104 cm)
Pris: 1000 kr + porto

1 kommentar:

Linn sa...

Nydelig! Har sent mail! For denne vil jeg gjerne ha om du tror den passer :-)