Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 22. januar 2010

Kaffe og krem- velourkjole *solgt*



Denne fargekombinasjonen er bare så fin, så å sy enda en kjole med den er bare hyggelig. Denne er også bestilt via jungeltelegrafen. Det er så moro når den levende reklamen fungerer.

Denne utringningen har jeg ikke laget før, og det tok litt tid før jeg syntes det ble bra. Applikasjonen har fått litt skygge, det ble en fin effekt synes jeg.

Stoff: Velour fra Tygpyssling og Stoff og Stil
Mønster: Same old
Pris: 1000 kr

2 kommentarer:

hverdags-mamma sa...

Kjempeflott kjole! Og den utringningen var stilig!! Hvordan har du gjort det om jeg tør spørre?!?

BTW: Takk for svar i bloggen min *klem*

hverdags-mamma sa...

*takk*