Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 14. januar 2010

Tunika i petrol og offwhite *solgt*


Siden jeg venter på stoff til bestillinger benytter jeg meg av anledningen til å tære litt på lageret. Jeg la den til slag på epla.no i går, og i ettermiddag var den visst solgt alt :)

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil

Pris: 850 kr

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Fin tunika! Som alltid!
Du har en liten "sak" att hämta hos mig! :)