Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 1. januar 2010

Ubloggede julegaver





Nå som alle gaver er delt ut kan de jo trygt legges her.

Nr 1.: velourkjole til min svigerinne i deilig Hilcovelour.
Nr 2. Veolurkjole str 10 år. Nydelig lilla velour fra Jny-design.Mønster fra Welinder 4-10 år.
Nr 3. Kjole i ullfilt til vår søte nabojente. Ullfilten er fra Stoffbutikken ved Engervannet i Sandvika. Eget mønster.
Nr 4. Votter i ullboucle, foret med microfleece. Stoff fra Stoff og Stil. Mønster fra Tilda

1 kommentar:

SiriR sa...

Så masse fine julegaver!
Likte spesielt godt den øverste kjolen med knyting i livet. så stilig:)