Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 13. desember 2009

Testing 123




Etter mange kjoler i samme fasong var jeg klar for å prøve ut en ny modell. Jeg ville ha en behagelig hverdagstunika/kjole men med en personlig vri. Jeg tok utgangspunkt i et Onionmønster og justerte litt her og der.Stoffvalget falt på isoli. Det ferdige resultatet ble jeg kjempefornøyd med. Veldig deilig å ha på og en fasong som kledde med bra. Denne skal det bli flere utgaver av!

Stoff: isoli og ribb fra Stoff og Stil

Pris: Denne er en "keeper", men ca 1000 kr avhengig av dekor.

3 kommentarer:

SiriR sa...

Så stilig denne er!
Gøy å prøve litt nye mønster innimellom, og ekstra stas når man blir fornøyd med dem:)

Unknown sa...

denne ble jo kjempefin! Alltid gøy med noe nytt

Anonym sa...

Kan jeg spørre hvilket mønsternummer du har gått ut fra?

Nydelig kjole :)