Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 8. desember 2009

Velourdress str 74/80



Laaang bloggpause. Mye moro sosialt og lite energi på mørke novemberkvelder får ta skylden. Denne dressen har jeg laget for en stund siden, men ikke fått tatt bilder av før nå. Ei lita snuppe skal få dette i julegave fra besteforeldrene sine.
Litt uklare bilder, men blitz gjør at lillafargen ser helt blå ut.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil, interlock fra Jofotex og singeljersey fra Jny-design.


Pris: 400 kr for hele settet

3 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Vilket jättefint set! Har inte heller fått så mycket sytt på sistone...hoppas tid och ork kommer tillbaka snart!

citten sa...

Næmmen så nydelig!
En hver liten snuppe må jo bare bli kjempefin i disse her :)

Pia sa...

Jeg hadde lyst til å rope ut at dette settet ville jeg kjøpe, men ser at det allerede er solgt...Du syr masse flott, jeg er imponert!