Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 21. november 2009

Enda en fleecetunika i rødt og grått




Denne la jeg ut på www.epla.no og nå er den solgt.

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil
Mønster: Eget
Pris: 850 kr

7 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Superfin! Man får lite julkänsla av den! :)

citten sa...

Grattis med salg - var fin :)
Artig å se at epla funker da!

Lisbeth Merete Jensen sa...

Hei!
Lurer på hvor du har fått tak i "utstillingsbysten" din?

Anonym sa...

Denne var utrolig fin :)) Flott blogg med masse flotte plagg :)

Oliv / Garasjeloftet sa...

Her var det masse fint:-)
Lagt deg til jeg, for dette må jeg følge:-))
Hilsen Randi

Beata sa...

Vad fin!

Hannelt sa...

Takk for alle hyggelige kommentarer :) Bysten er kjøpt på Finn.