Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 7. november 2009

Ytterjakke i ullfilt




Så var det tid for noe til meg selv. Har hatt planer om å sy denne noen måneder, men det ble visst ikke før nå. Vi får håpe på noen tørre, kjørlige høstdager til før vinteren kommer for ordentlig.

Stoff: Ullfilt fra Stoff og Stil
Mønster: Utgangspunkt i Stoff og Stil-mønster
Stæsj: Arvepels fra bestemor (egentlig fy, fy) og vintage knapper

3 kommentarer:

Unknown sa...

oy, denne var flott!

Pedora sa...

Utrolig fin! Så flink du er!

Beata sa...

O, vilken fin!