Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 5. november 2009

Englebarn


Eieren av "Tress i hjerter" ville ha noen matchende kjoler til jentene sine. De er ganske like, men ikke helt. Regner med at de to vil oppføre seg som englebarn frem mot jul.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil og interlock fra Stof2000
Mønster: egne 5 år og 8 år
Pris: 450 kr pr stk.

1 kommentar:

SiriR sa...

For noen utrolig flotte kjoler du lager! Ser så proffe og velsydde ut:)